Sobota 23.09.2017   meniny Zdenka   zajtra Ľuboš, Ľubor
DOHCDouble Overhead CamshatVentilový rozvod - 2 vačkové hriadele v hlave valcov
DSCDynamic Safety ControlProtišmykový systém pri intenzívnom brzdení motorom
DSIDriving Safety Indicatorjednoduchý indikátor opotrebenia letných pneumatík Nokian
DSRDriver Steering Recommendation - ESP so zásahom do riadeniazvyšuje účinnosť stabilizačného systému ESP - využitím elektromechanického posilňovača riadenia. Ak má vozidlo sklon vybočiť zo smeru jazdy je dosiahnutá smerová stabilita okrem brzdením jednotlivých kolies aj aktivným zásahom do riadenia. Štandardný systém ESP zasiahne tak, že prevedie príslušným rozdelením brzdnej sily na jednotlivé kolesá – niektorá kolesá budú brzdiť viac a niektoré menej tak, aby vozidlo udržovalo požadovaný smer. A tu spočíva omedzenie klasického systému ESP: v prípade, že najväčší brzdový účinok je potrebný na kolese s najmenšou priľnavosťou (koleso na snehu), je nutné znížiť brzdnú sílu aj na ostatných kolesách – tým nie je využitý maximálny brzdný potenciál za daných podmienok. V prípade zvýšenia brzdnej sily na kolese s lepšou priľnavosťou (na suché ceste) by bez korekcie polohy volantom došlo k natočeniu vozidla smerom k povrchu s vyššou priľnavosťou. Systém DSR prostredníctvom malého momentu do volantu doporučí vodičovi, aby sám intuitívne uskutočnil túto korekciu proti otočeniu vozidla, čím umožní zvýšiť brzdnú sílu na kolese s vyššou priľnavosťou. V extrémnych prípadoch tak môže dôjsť k zkráteniu brzdnej dráhy až o 10 % oproti vozidlám zo štandardným systémom ESP.